Sunday, May 2, 2010

Aksi - aksi mengagumkan Chery dan Riich di Litar

Riich untuk makluman adalah jenama premium milik Chery. Dilancarkan pada tahun 2009 dan hingga kini memiliki beberapa model antaranya Riich G6, Riich G5, Riich M1, Riich X1 dan banyak lagi.



VIDEO DI ATAS : Persembahan mengagumkan menggunakan 4 buah Chery A3 sedan termasuk aksi berdiri dengan hanya menggunakan 2 tayar. Dont try-try ya, nanti kemalangan. Chery A3 Sedan dilengkapi dengan ESP, ABS dan EBD selain airbag sebagai ciri keselamatan standard. 5 star C-NCAP crash test. Dijual pada harga RM 30, 000 - RM 40, 000 di China. Ia bersaing dalam segmen Persona, Toyota Altis dan Honda Civic. Direkabentuk design firm popular Itali, Pininfarina sebagai kereta global Chery.

VIDEO DI ATAS : Lagi aksi mengguna Chery A3. Persembahan drift mengagumkan menggunakan Chery A3 Sedan dan Chery A3 Hatchback

VIDEO DI ATAS : Aksi - aksi drift Riich G5. Riich adalah jenama premium milik Chery. Riich G5 ini dilengkapi dengan enjin 2.0 TGDI dijual pada harga bawah RM 80, 000. 00 di China. Berjaya mencatatkan bacaan 8'56'' di litar north ring Jerman. Untuk rekod, Riich G5 mengatasi rekod catatan masa Ford Focus RS dan Jaguar S Type di litar tersebut. Ini sedan tau bukan kereta sport.

VIDEO DI ATAS : sambungan aksi drift Riich G5. Riich G5 bersaing dalam segmen Toyota Camry, Mazda 6, Hyundai Sonata, Kia Optima dan Honda Accord .

VIDEO DI ATAS : Aksi Chery A3 di Litar F1 Shanghai. Chery A3 bersaing dalam segmen Proton Persona, Ford Focus, Honda Civic dan Kia Forte. Dijual di China dari harga RM 3x, xxx. 00 tetapi di bawah RM 50, 000 bg versi mewah. Dilengkap dengan dual airbag, ESP, CVT gearbox, EBS, EBD dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment